Windows 7 All Editions Product Key free download  |
 How to Install Windows 7  |
 Editions of Windows 7 Product Key  |
 Windows 7 Enterprise Product Keys Free(100% Working)  |
 Windows 7 Ultimate  |
 Windows 7 Professional iso  |

CALENDARUL GENERAL PENTRU CELE 8 PROGRAME LIVRATE IN CADRUL PROIECTULUI


P1: Proiectarea, organizarea şi evaluarea activităţilor didactice – ECON

 

 


P2: Didactica Economiei

 

 


P3: Didactica Educaţiei Antreprenoriale

 

 


P4: Didactica în Contabilitate

 

 


P5: Didactica Managementului

 

 


P6: Didactica Marketingului

 

 


P7: Didactica firmei de exercițiu – nivel I

 

 


P8: TIC – ECON (nivel intermediar)

 


SESIUNEA 3

Anunt 06.08.2013: UBB, în calitate e beneficiar în cadrul proiectului, face precizarea că nu interzice recuperarea uneia sau mai multor întâlniri cu altă/alte grupă/grupe sau participarea la evaluarea finală cu altă grupă care urmează același program de formare continuă. De asemenea, Ministerul Educației Naționale permite acest lucru, ca dovadă a procesului-verbal care se încheie în urma activității de evaluare finală a participanților la programul de formare continuă (Anexa la Nota nr. 189/16/05.2013) și care are rubrică separată de cursanți restanțieri.


Calendarul de desfășurare pentru Sesiunea 3  poate fi consultat pentru toți partenerii după cum urmează.

Calendarul de desfășurarea a programelor de perfecționare pentru sesiunea 3 (în zonele aferente Universității Babeș-Bolyai Cluj-Napoca) este disponibil: 63908_UBB_calendar_livrare_S3

Calendarul de desfășurarea a programelor de perfecționare pentru sesiunea 3 (în zonele aferente Academiei de Studii Economice București) este disponibil: 63908_ASE_calendar_livrare_S3

Calendarul de desfășurarea a programelor de perfecționare pentru sesiunea 3 (în zonele aferente Universității “Alexandru Ioan Cuza” Iași) este disponibil: 63908_UAIC_calendar_livrare_S3

Calendarul de desfășurarea a programelor de perfecționare pentru sesiunea 3 (în zonele aferente Universității de Vest Timișoara) este disponibil: 63908_UVT_calendar_livrare_S3


Distribuția pe grupe

Distribuția finală pe grupe și parteneri poate fi consultată in continuare.


Programele de perfecţionare sunt destinate cadrelor didactice, din învăţământul preuniversitar, care predau discipline economice.

Accesul la programele de perfecționare este gratuit. În cadrul proiectului se vor livra 8 programe de perfecţionare.

Sesiunea a 3-a

În cadrul sesiunii a 3-a se vor livra următoarele programe de perfecţionare:

  • P1: Proiectarea, organizarea şi evaluarea activităţilor didactice – ECON (30 credite);
  • P2: Didactica Economiei (25 credite);
  • P3: Didactica Educaţiei Antreprenoriale (25 credite);
  • P4: Didactica Contabilității (25 credite);
  • P5: Didactica Managementului (25 credite);
  • P6: Didactica Marketingului (25 credite);
  • P7: Didactica firmei de exercițiu – nivel I (25 credite);
  • P8: TIC – ECON (nivel intermediar) (25 credite).

Înscriere programe de perfecţionare

Pentru detalii referitoare la înscriere vă rugăm să consultaţi:

Acordare premii

Pentru fiecare program, participanţii au posibilitatea de a obţine o subvenţie, sub formă de premiu, în valoare de 2000 de lei impozabil.

Pentru detalii referitoare la acordarea premiilor vă rugăm să consultaţi:



SESIUNEA 2

Informatiile despre Sesiunea 2 de formare pot fi consultate in continuare.


Calendarul de desfășurare pentru Sesiunea 3  poate fi consultat pentru toți partenerii după cum urmează.

Calendarul de desfășurarea a programelor de perfecționare pentru sesiunea 2 (în zonele aferente Universității Babeș-Bolyai Cluj-Napoca) este disponibil: 63908_UBB_calendar_livrare_S2

Calendarul de desfășurarea a programelor de perfecționare pentru sesiunea 2 (în zonele aferente Academiei de Studii Economice București) este disponibil: 63908_ASE_calendar_livrare_S2

Calendarul de desfășurarea a programelor de perfecționare pentru sesiunea 2 (în zonele aferente Universității “Alexandru Ioan Cuza” Iași) este disponibil: 63908_UAIC_calendar_livrare_S2

Calendarul de desfășurarea a programelor de perfecționare pentru sesiunea 2 (în zonele aferente Universității de Vest Timișoara) este disponibil: 63908_UVT_calendar_livrare_S2


Distribuția pe grupe

Distribuția finală pe grupe și parteneri poate fi consultată in continuare.


Programele de perfecţionare sunt destinate cadrelor didactice, din învăţământul preuniversitar, care predau discipline economice.

Accesul la programele de perfecționare este gratuit. În cadrul proiectului se vor livra 8 programe de perfecţionare.

Sesiunea a 2-a

În cadrul sesiunii a 2-a se vor livra următoarele programe de perfecţionare:

  • P1: Proiectarea, organizarea şi evaluarea activităţilor didactice – ECON (30 credite);
  • P2: Didactica Economiei (25 credite);
  • P3: Didactica Educaţiei Antreprenoriale (25 credite);
  • P4: Didactica Contabilității (25 credite);
  • P5: Didactica Managementului (25 credite);
  • P6: Didactica Marketingului (25 credite);
  • P7: Didactica firmei de exercițiu – nivel I (25 credite);
  • P8: TIC – ECON (nivel intermediar) (25 credite).

Înscriere programe de perfecţionare

Pentru detalii referitoare la înscriere vă rugăm să consultaţi:

Acordare premii

Pentru fiecare program, participanţii au posibilitatea de a obţine o subvenţie, sub formă de premiu, în valoare de 2000 de lei impozabil.

Pentru detalii referitoare la acordarea premiilor vă rugăm să consultaţi:



 

SESIUNEA 1

Informatiile despre Sesiunea 1 de formare pot fi consultate in continuare.


Calendarul de desfășurare pentru Sesiunea 1  poate fi consultat pentru toți partenerii după cum urmează.

Calendar UBB

 

Calendar ASE

 

Calendar UAIC

Grupa 201 – P6, Didactica Merketingului – Botosani (Colegiul Economic “Octav Onicescu” )
Intalnirea 1: 20-22 ianuarie 2012
Intalnirea 2: 3-5 februarie 2012
Intalnirea 3: 10-12 februarie 2012
Intalnirea 4: 17-19 februarie 2012

Grupa 202 – P4, Didactica in Contabilitate – Piatra-Neamt (Grupul Scolar Economic Ad-tiv)
Intalnirea 1: 14-15 ianuarie 2012
Intalnirea 2: 21-22 ianuarie 2012
Intalnirea 3: 28-29 ianuarie 2012
Intalnirea 4: 4-5 februarie 2012

Grupa 203 – P5, Didactica Managementului – Suceava (Colegiul Economic “Dimitrie Cantemir”)
Intalnirea 1: 21-22 ianuarie 2012
Intalnirea 2: 28-29 ianuarie 2012
Intalnirea 3: 4-5 februarie 2012
Intalnirea 4: 11-12 februarie 2012

Grupa 204 – P4, Didactica in Contabilitate – Galati (Grupul Scolar Industrial de Marina)
Intalnirea 1: 14-15 ianuarie 2012
Intalnirea 2: 21-22 ianuarie 2012
Intalnirea 3: 28-29 ianuarie 2012
Intalnirea 4: 4-5 februarie 2012

Grupa 205 – P5, Didactica Managementului – Piatra-Neamt (Grupul Scolar Economic Ad-tiv)
Intalnirea 1: 14-15 ianuarie 2012
Intalnirea 2: 21-22 ianuarie 2012
Intalnirea 3: 28-29 ianuarie 2012
Intalnirea 4: 4-5 februarie 2012

Grupa 206 – P8, TIC-ECON (nivel intermediar) –Bacau (Colegiul Tehnic “Anghel Saligny”)
Intalnirea 1: 21-22 ianuarie 2012
Intalnirea 2: 28-29 ianuarie 2012
Intalnirea 3: 4-5 februarie 2012
Intalnirea 4: 11-12 februarie 2012

Grupa 207 – P6, Didactica Managementului – Iasi, Univ.”Alexandru Ioan Cuza”
Intalnirea 1: 11-12 februarie 2012
Intalnirea 2: 18-19 februarie 2012
Intalnirea 3: 25-26 februarie 2012
Intalnirea 4: 3-4 martie 2012

Grupa 208 – P4, Didactica in Contabilitate – Iasi, Univ.”Alexandru Ioan Cuza”
Intalnirea 1:4-5 februarie 2012
Intalnirea 2: 11-12 februarie 2012
Intalnirea 3: 18-19 februarie 2012
Intalnirea 4: 25-26 februarie 2012

Grupa 209 – P4, Didactica in Contabilitate – Botosani, Colegiul Economic “Octav Onicescu”
Intalnirea 1: 11-12 februarie 2012
Intalnirea 2: 18-19 februarie 2012
Intalnirea 3: 25-26 februarie 2012
Intalnirea 4: 3-4 martie 2012

Grupa 210 – P2, Didactica Economiei – Botosani, Colegiul Economic “Octav Onicescu”
Intalnirea 1:4-5 februarie 2012
Intalnirea 2: 11-12 februarie 2012
Intalnirea 3: 18-19 februarie 2012
Intalnirea 4: 25-26 februarie 2012

Grupa 211 – P2, Didactica Economiei – Suceava (Colegiul Economic “Dimitrie Cantemir”)
Intalnirea 1:4-5 februarie 2012
Intalnirea 2: 11-12 februarie 2012
Intalnirea 3: 18-19 februarie 2012
Intalnirea 4: 25-26 februarie 2012

Grupa 212 – P3, Didactica Educatiei Antreprenoriale – Iasi, Univ.”Alexandru Ioan Cuza”
Intalnirea 1:4-5 februarie 2012
Intalnirea 2: 11-12 februarie 2012
Intalnirea 3: 18-19 februarie 2012
Intalnirea 4: 25-26 februarie 2012

Grupa 213 – P2, Didactica Economiei – Iasi, Univ.”Alexandru Ioan Cuza”
Intalnirea 1: 11-12 februarie 2012
Intalnirea 2: 18-19 februarie 2012
Intalnirea 3: 25-26 februarie 2012
Intalnirea 4: 3-4 martie 2012

Grupa 214 – P6, Didactica Merketingului – Iasi, Univ.”Alexandru Ioan Cuza”
Intalnirea 1:3-5 februarie 2012
Intalnirea 2: 10-12 februarie 2012
Intalnirea 3: 17-19 februarie 2012
Intalnirea 4: 24-26 februarie 2012

Grupa 215 – P8, TIC-ECON (nivel intermediar) – Galati (Grupul Scolar Industrial de Marina)
Intalnirea 1: 11-12 februarie 2012
Intalnirea 2: 18-19 februarie 2012
Intalnirea 3: 25-26 februarie 2012
Intalnirea 4: 3-4 martie 2012

Grupa 216 – P6, Didactica Merketingului – Piatra-Neamt (Grupul Scolar Economic Ad-tiv)
Intalnirea 1: 10-12 februarie 2012
Intalnirea 2: 17-19 februarie 2012
Intalnirea 3: 24-26 februarie 2012
Intalnirea 4: 2-4 martie 2012

 

Calendar UVT

 


Distribuția pe grupe

Distribuția finală pe grupe și parteneri poate fi consultată in continuare.


Programele de perfecţionare sunt destinate cadrelor didactice, din învăţământul preuniversitar, care predau discipline economice.

Accesul la programele de perfecționare este gratuit. În cadrul proiectului se vor livra 8 programe de perfecţionare.

Sesiunea 1

În cadrul sesiunii 1 se vor livra următoarele programe de perfecţionare:

  • P1: Proiectarea, organizarea şi evaluarea activităţilor didactice – ECON (30 credite);
  • P2: Didactica Economiei (25 credite);
  • P3: Didactica Educaţiei Antreprenoriale (25 credite);
  • P4: Didactica Contabilității (25 credite);
  • P5: Didactica Managementului (25 credite);
  • P6: Didactica Marketingului (25 credite);
  • P7: Didactica firmei de exercițiu – nivel I (25 credite);
  • P8: TIC – ECON (nivel intermediar) (25 credite).

Înscriere programe de perfecţionare

Pentru detalii referitoare la înscriere vă rugăm să consultaţi:

Acordare premii

Pentru fiecare program, participanţii au posibilitatea de a obţine o subvenţie, sub formă de premiu, în valoare de 2000 de lei impozabil.

Pentru detalii referitoare la acordarea premiilor vă rugăm să consultaţi: